Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2019, 17:16 door Anoniem

Door Anoniem: Dat "hoger in de keten" gaan is laf. Het is net zo laf als, als je een website stalkt, en ze reageren niet, om dan de adverteerders op die site maar te gaan stalken. (Dat laatste zelf meegemaakt, maar gelukkig altijd goede banden met mijn klanten onderhouden.) Weet ik niet. Als je wil klagen en de andere partij houdt zich doofstom? Escaleren is het devies. Ik denk zelfs dat als de rechter je klacht ziet dat ze dan vragen "en wat heeft u zoal verder gedaan om contact te leggen?" En dan bedoel ik de hoster, niet de adverteerders. Dat is net zoiets als mot hebben met je buren en dan maar hun werkgevers gaan bellen. Ja hallo hee, wacht even. Dat is smerig, want punitatief en daarmee eigenrichting. Net zo goed de hoster vragen om afsluiten want je bent het niet eens met wat er op de site staat. Dat gaat niet aan. Maar de hoster vragen om contact te leggen als het in eerste instantie niet direct lukt? Daar heb ik geen probleem mee. Er zijn namelijk best heel veel sites zonder contactinfo, die ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha