Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-12-2019, 09:46 door Anoniem

Avast is een bedrijf met een vestiging in San Francisco. Met een meerderheidsbelang in Jumpshot, neemt het ook deel aan deze soort av-marketing sector. Vroeger voldeed de formule betaalde av oplossingen voor de zakelijke gebruikers, waardoor er ruimte kwam voor een gratis drop-versie voor thuisgebruikers. Dat was een beter groeimodel dan menig grote traditionele av kende. Gratis software is in de USA steeds meer marketing voor de ad-tracking business gaan betekenen. Waar dit uiteindelijk toe voert zien we nu bij Google, facebook, Amazon, Alibaba etc. Iedereen van CEO en managers tot developer "sits on this band-waggon". We zijn met z'n allen overwegend tot "rupsjes nooit genoeg" verworden. Veel mensen gedragen zich in de tegenwoordige tijd als een soort van eikenbladprocessierups (iron.) Nu het zo in het extreme is doorgeschoten, gaan er stemmen op om weer te komen tot enige regulatie. Maar in een wereld waar multinationals meer te vertellen hebben dan een EU bijvoorbeeld, valt dat om den duvel niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha