Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-12-2019, 12:02 door karma4

Door Briolet: ... Dit heeft niets met phishing te maken. Er zijn geen inloggegevens of andere gevoelige gegevens buitgemaakt. Als je het een naam wilt geven, dan is het identiteitsfraude omdat de daders doen alsof ze iemand anders zijn. ... Identiteitsfraude is wel degelijk een bestaand probleem. Je moet de persoon hebben die daarmee bezig is. Kun je hem aanpakken via whatsapp zoals je ook een zakkenroller kunt beetpakken dan kom je ergens. Nu zegt de bank: smartphone is veilig, maak je geen zorgen. Achtergrond van de bank: goedkoper in de technische afhandeling voor de bank. De verantwoordelijkheid van de bank bij schade hoort er dan bij. In dit geval is de voorlichting een probleem genoemd door het Kifid. Ze zouden ook wat meer aan de geldezels kunnen doen. Die laten hun bankrekening voor een schamel bedrag door anderen misbruiken. Die snelle contante opname heeft daarmee te maken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha