Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-12-2019, 12:19 door Anoniem

Door karma4: Nu zegt de bank: smartphone is veilig, maak je geen zorgen. Dat zegt de bank helemaal niet. Die zegt hooguit "onze app op je smartphone is veilig", niet "alles wat je doet met je smartphone is veilig". Zouden ze dat wel doen dan zouden ze zich ook openstellen voor frivole claims zoals bovenstaande, iemand neemt op informatie uit whatsapp, dat een derde partij is in dezen, een verkeerde beslissing en wil dan dat de bank hem compenseert voor zijn verkeerde beslissing. Daar heeft de bank (terecht) geen zin in. Tenzij je kan demonstreren dat ze dat letterlijk wel zo gezegd hebben, natuurlijk, dan kun je het kifid vertellen dat ze de verkeerde beslissing genomen hebben door deze claim af te wijzen. Ze zouden ook wat meer aan de geldezels kunnen doen. Die laten hun bankrekening voor een schamel bedrag door anderen misbruiken. Die snelle contante opname heeft daarmee te maken. Wat kan een bank daar aan doen, leg uit? Overigens lang niet altijd "voor een schamel bedrag". "Onder bedreiging" gebeurt ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha