Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-12-2019, 09:12 door karma4

Door Anoniem: Dat zegt de bank helemaal niet. Die zegt hooguit "onze app op je smartphone is veilig", niet "alles wat je doet met je smartphone is veilig". Zouden ze dat wel doen dan zouden ze zich ook openstellen voor frivole claims zoals bovenstaande, iemand neemt op informatie uit whatsapp, dat een derde partij is in dezen, een verkeerde beslissing en wil dan dat de bank hem compenseert voor zijn verkeerde beslissing. Daar heeft de bank (terecht) geen zin in. Ik weet niet of je de hele commotie rond de ing APP en tan code gevolgd hebt. ING heeft wel degelijk zitten promoten dat de app en smartphone zo veilig zou zijn. Het ging meteen nat omdat ze erg onduidelijk en veel te gemakkelijk waren met het koppelen van een tweede toestel.o Ze zouden ook wat meer aan de geldezels kunnen doen. Die laten hun bankrekening voor een schamel bedrag door anderen misbruiken. Die snelle contante opname heeft daarmee te maken. Wat kan een bank daar aan doen, leg uit? Een bank kent zijn klanten, daartoe zijn ze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha