Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-12-2019, 10:25 door Anoniem

Door Anoniem: Een bank kent zijn klanten, daartoe zijn ze verplicht. Met een vinkje in je profiel, [x] vast wel een geldezel? Ik denk wel dat als een bankrekening die tot nu toe alleen maar gebruikt werd om patat te pinnen ineens een bedrag van een paar honderd euro ontvangt wat 5 minuten later uit een pinautomaat getrokken wordt waar die rekeninghouder nog nooit eerder geweest is, er een vlaggetje "verdachte situatie" geset mag worden. Komt dat dan even later weer voor (bedrag gestort, 5 minuten later poging tot opname) dan mag die opname best geblokkeerd worden en de klant gebeld om te vragen hoe het zit. Banken doen dat ook wel hoor, wellicht (nog) niet in deze specifieke situatie maar toen ik een keer ineens een 3-cijferig bedrag met mijn creditcard betaalde op Aliexpress terwijl ik normaal alleen dingen < 22 euro bestel ging ook even later de telefoon.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha