Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-12-2019, 15:49 door Anoniem

Voor mij is security.nl vaste prik. Om mijn vak literatuur bij te houden. Een klein beetje wat webwereld vroeger was. Mijn klanten weten allemaal precies wat ze willen. Ze kunnen het alleen niet uitgelegd krijgen. Want daar betalen ze mij toch voor? En dan moet dat wat ze zelf niet uitgelegd krijgen ook nog gisteren opgelost zijn. Als het dan op betalen komt, dan moet ik daarentegen niet te snel zijn. Want dan roepen ze in koor dat als het zo gemakkelijk was, hoe kan het dan dat het (zoveel) geld moet kosten. Of dat ik dat gisteren niet had kunnen bedenken. Maar als je dan vriendelijk en schappelijk rekent dan vertrouwen ze het ook niet meer, en gaan hun licht nog eens opsteken bij iemand die voor half werk wel dubbel rekent. Om dat onder controle te houden is dagelijks bijlezen noodzaak. De feiten. En de regelmatig goeie tips in comments. De meningen is tijdverdrijf. Met de publieke opinie gaat Engeland nu heel rijk worden. Dat is meer het leesfilter. Maar ook gewoon aardig tijdverdrijf om de enkelingen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha