Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-12-2019, 10:37 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Waarom moeten deze instanties jouw e-mail adres hebben? Als ik een mailtje van de bank krijg, weet ik dat het phishing is, want de bank heeft mijn e-mail adres niet. De overheid heeft DigiD en de berichtenbox. Ik heb de berichtenbox niet geactiveerd en krijg alles (vermoed ik) per post. Mijn verzekeringen hebben ook mijn e-mail adres niet. Hoe denk je dat oude mensen dat doen? Die hebben geeneens internet en die functioneren nog prima. Minder is meer! De reden dat ik voor email kies en niet voor post is het feit dat PostNL er één grote puinzooi van maakt qua bezorging. Een email gaat altijd naar het emailadres dat je intypt, voor briefpost geldt dit helaas niet bij PostNL. Ik heb juist deze ervaring met e-mail. Mailtjes van xs4all naar gmail die niet, of later, aankomen. Belangrijke mailtjes voor mij die in de spambox terecht komen, of die helemaal niet aankomen (ik gebruik POP3 en heb geen zin om de webmail in te gaan om te kijken in de spambox). Snailmail gaat juist ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha