Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-12-2019, 12:18 door Anoniem

Door Anoniem: Ik vind het ook van de domme dat de updateverplichting bij de verkoper ligt, ik zie bijv. een Vodafone toch echt geen updates gaan verstrekken aan alle telefoonmerken die zij verkopen. Mediamarkt idem dito. Die gaan dan en masse voor het "wij verstrekken geen updates" riedeltje. Dat is ongetwijfeld het gevolg van het feit dat het in consumentenrecht zo geregeld is dat degene die wat aan je verkocht heeft de partij is altijd op problemen ermee aangesproken kan worden. Als een Europese bedrijf iets van een vage fabrikant uit China importeert dan kan het niet tegen klanten van defecte apparaten zeggen dat ze het zelf maar met een fabrikant die niet thuis gaat geven uit moeten zien te zoeken. Als je iets verkoopt dan ben je verantwoordelijk voor de deugdelijkheid ervan. Dat is hier niet anders. Ook als het probleem in firmware zit mag een verkoper niet doen alsof hij er niets mee te maken heeft dat hij degene is die het aan de klant verkocht heeft. Dan moet hij er maar voor zorgen dat hij alleen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha