Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-12-2019, 14:19 door Anoniem

Door Anoniem: Zucht: geen goede backup en restore procedure? Als in: De criminelen betalen en daarna is ICT ruim twee maanden bezig om alles weer in de lucht te krijgen? Hpe kan dat ooit een acceptabele oplossing zijn. Of krijgt ICT hier de schuld van mismanagement door het management? 2 maanden lang geen facturen kunnen versturen of verwerken. Dan zoek je toch een andere (externe) oplossing, zodat je bedrijfprocessen door kunnen lopen. Gezien de branche lijkt het me aannemelijk dat de bedrijfsprocessen *totaal afhankelijk* zijn van (data op) de IT systemen. Telemarketing - ik stel me zo voor de bel-lijsten, de systemen waarmee gebeld wordt en het verwerken van de resultaten/sales per gebeld nummer allemaal afhankelijk zijn van werkende ICT infra. Hoe stel je voor die te laten doorlopen als ze allemaal gecrypt zijn ?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha