Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-12-2019, 20:16 door Anoniem

Heb een keer, zijdelings, meegemaakt dat een bedrijf letterlijk tot de grond toe afbrandde, net op een moment dat hun off-side storage lokaal stond om de boel snel gesynchroniseerd te krijgen. Het enkele wat overbleef waren OST en OneDrive files op laptops die op het moment van de brand buiten het bedrijf waren. Met heel veel elleboogvet en veel assistentie van derde partijen (license keys, herinstallaties, verzekeringen, gehuurde hardware, veel overwerk, enzovoorts) zijn ze er weer bovenop gekomen. Het belangrijkste wat ze hebben geleerd is dat je financiele buffer om kosten te kunnen blijven dragen gedurende de tijd van herstel, de sleutel is om als een Phoenix te herrijzen uit het as. Daarnaast zijn ze extra alert geworden op off-side Disaster Recovery mogelijkheden, maar wel nuchter genoeg om vast te stellen dat het voor hun goedkoper is om eens in de zoveel jaren volledig af te branden, dan te investeren in verregaande Disaster Recovery oplossingen. Want ja, er zijn hele mooie oplossingen om, na een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha