Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-12-2019, 11:52 door The FOSS

Door Erik van Straten: Door The FOSS: ... "or an attempt to damage Wyze’s reputation." Responsible disclosen, onder het tapijt vegen en zoveel mogelijk anderen de schuld geven (in elk geval de boodschapper) is wel een oplossing zeker? N.B. die tekst komt niet van Wyze maar van een schrijver voor de reviewgeek website. Door Erik van Straten: Mijn insteek is dat veroorzakers van dit soort klantenleed, die zich uitsluitend zorgen maken over schade aan hun eigen imago, nog veel te weinig financiële schade leiden als gevolg van dit soort "kan gebeuren, niet ons probleem" (in hun ogen) "incidenten". Er kunnen mij niet genoeg bedrijven met zo'n fuck-the-customer business model over de kop gaan. Wow! Praten we langs elkaar heen? Irresponsible disclosure zonder de fabrikant een kans te geven er wat aan te doen vind ik eigenlijk altijd verwerpelijk. Dat Wyze ken ik verder niet maar zo te lezen doen ze er alles aan om de schade voor hun klanten te beperken. Zelfs een beveiligingsupdate de komende dagen. (Toch? Of ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha