Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-12-2019, 14:52 door Anoniem

Met degene waar je je goeie geld aan geeft sluit je een overeenkomst als consument. De verkoper dus. Die laatste heeft er maar voor te zorgen dat wat hij levert goed is, en binnen consumentenrecht zorgt dat het binnen redelijke termijn goed blijft. Als daar risicos voor de verkoper bij komen kijken, dan verzekert hij die maar bij. Als je flink doorprocedeert dan denk ik dat je ook gewoon binnen het huidige wetskader al snel recht hebt op je geld terug. Het is dat de smartfoonboeren de markt te veel in de maling hebben genomen dat standaard consumentenrecht niet geldt voor hun. Zodat zelfs politici en rechters zo stom zijn om daar (m)ass-aal in mee te gaan. Das vooral de kansrijke nieuwe generatie, die boomer roept. Die moeten nieuwe wetten maken omdat ze te stom en te lui zijn om de oude te lezen en toe te passen. Met als die bijlesdiplomas.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha