Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-12-2019, 17:36 door Tintin and Milou

Door souplost: Wat hebben ze nu gedaan? Ik lees niks over backups teruggezet, want dan moeten ze communiceren wat er verloren is gegaan. Het lijkt er dus op dat ze losgeld hebben betaald. Waarom zouden ze dat in details communiceren? Dit is een logische stap in de recovery en staat los van eventuele overige data (verlies). AD is bijna altijd de authenticatie provider voor alle systemen intern. Het zal 1 van de eerste systemen zijn die je goed in de lucht moet hebben, voordat je echt de rest kunt herstellen. Ongeacht wat je doet... Wachtwoorden resetten in dit soort recoveries is altijd een goede. Bij een AD recovery in dit soort situaties kan dit een hele logische stap zijn, om gewoon alle wachtwoorden te resetten van alle user accounts. Dat weet je zeker dat de wachtwoorden veilig zijn en de accounts niet misbruikt kunnen worden bij de universiteit of daarbuiten. Goede en doordachte actie vanuit de universiteit. Door Sjef van Heesch: Of er waren goede backup's die terug gezet zijn, aan de desktops ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha