Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-01-2020, 15:38 door Anoniem

Door Anoniem: Het geld is weg. De Rabobank besloot de schade niet te vergoeden omdat de vrouw het geld zelf heeft overgemaakt. Dat tweede kan ik nog wel in komen. Maar dat eerste... hallo, Nederlandse rekeningnummers waar het geld naartoeging. Hoe krijg je het voorelkaar om aan alle kanten anti-witwas-, anti-terrorisme-, anti-klant- en anti-weetikhetwat-maatregelen in te voeren en dan gebeurt er zoiets en je kan de transacties niet terugdraaien? Dat is het probleem van stapels en stapels regeltjes invoeren waar iedereen zich maar aan te houden heeft. Als er wat misgaat verwacht je ook wat terug voor al die moeite. Dusse... overheid, doe eens een enkel keertje wel iets nuttigs. Regel dat geld terug, of hoepel op met al die regeltjes die de burger uiteindelijk toch niet veiliger gemaakt hebben. En wees er eerlijk over. Dan weet je als bankklant dat je zelf op moet letten want als jij iets verkeerd doet dan ben jij genaaid. De vraag is of deze mevrouw hier aantoonbaar grof nalatig is geweest. Ik ben van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha