Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-01-2020, 10:40 door Anoniem

Door Anoniem:het probleem is het gemak waarmee je een mobieltje toegang kunt geven tot een bankrekening via een app, en dat de procedure om die toegang te authenticeren te veel lijkt op de procedure om een betaling te doen. (te veel lijkt op in de zin dat dezelfde authenticatie procedure gebruikt wordt, de tekst daarin is wel anders maar die lezen de mensen niet goed) Een praktijk voorbeeld: De ING-app gebruikt 1 5-cijferige code voor zowel het inloggen op de app, het wijzigen van instellingen in de app (oa. betaallimiet), het inloggen op de mijning-site bevestigen, en het uitvoeren van betalingen (in zowel de app als in de mijning-site). Oh, en betalen met Ideal werkt alleen via de app, dus je moet daarin een ruim betaallimiet instellen als je via het web winkelt. De steeds wisselende 6-cijferige tan/sms-code zou te moeilijk voor de klanten geweest zijn bij het overtypen (was het argument van de ING voor de invoering 5-cijferige code). De ontwerpfout / single point of failure: Alles loopt via de app, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha