Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-01-2020, 16:40 door Anoniem

Door Power2All: Door Briolet: Door Power2All: Snap niet waarom die mevrouw niet belde naar dat nummer om te controleren. Of even op face-to-face overschakelen. Is tenslotte kwestie van 1 button aanklikken binnen WhatsApp. Deep Fake kan dan ook nog steeds. Maar als je het oude nummer geprobeerd had te bellen, had je het nog kunnen verifieren. Als ik van telefoon ga wisselen, dan laat ik dat meestal weten via of een email (die heeft 2 factor auth), of via mijn oude mobiel. Wat boeit het nou dat JOUW email 2FA heeft ? Het punt/probleem is of *jouw contacten* in staat zijn om jouw bericht te authenticeren - technisch en praktisch. Als je moeder gewoon "jouw naam" in de mail afzender balk ziet, en geloof wat er geschreven staat kan ze pineut zijn. Dat jij het inloggen met drie tokens en een password van twintig random tekens doet en een dkim/dmarc provider gebruikt helpt niet als mams (en haar mail provider) daar niks mee doen en gewoon kijken naar de "de naam van de afzender" Via je oude nummer (voice) ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha