Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-01-2020, 12:39 door Anoniem

Door Anoniem: Sorry hoor maar het word overal 10x gezegd en gemeld. Als je er dan nog in trapt / geen controle doet of het de persoon echt is. Ben je gewoon een pannenkoek Niet helemaal mee eens. Er worden steeds nieuwe manieren geintroduceerd om je geld kwijt te raken zonder ook over veiligheid te hebben nagedacht. 2 dingen waar ik me recent over geirriteerd heb. Waarom kan je wanneer je een Ideal of een Tikkie betaalverzoek krijgt niet zien naar welk rekeningnummer het geld overgemaakt gaat worden? Op die manier kan ik dus niet controleren of de afzender klopt en ga ik dus nooit overboeken. Om terug te komen op jouw opmerking .. dat ideal betaalverzoek kwam van mijn zorgverzekeraar die .. vanwege privacy .. niet ook meteen een gespecificeerde rekening mag meesturen .. Zucht

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha