Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-01-2020, 15:14 door karma4

Door Anoniem: ... Waarom zou je (weer) live durven/kunnen gaan met een platform dat totaal gebreached was - waar haal je het vertrouwen vandaan dat je de gebruikte gaten gedicht hebt, en dat je geen mogelijke backdoor gemist hebt ? Mij lijkt dat volkomen onacceptabel - vandaar mijn stelling dat je met of zonder gekochte decryptor een DR moet doen, en uit de hersteltijd dus niets af te leiden is over backup vs betalen. Hoe denkt de manager? Die wil weer snel in de lucht en geen ruchtbaarheid: https://www.security.nl/posting/639370/Door+ransomware+getroffen+Twentse+bedrijven+betaalden+losgeld Ik heb ze met die houding meegemaakt, ook al zou jij en ik dat zelf onacceptabel vinden. Van het UM zal het wel bekend worden wat er gebeurd is en welke overwegingen gemaakt zijn. Zoiets zou standaard verplicht moeten zijn om ergens te melden en te laten onderzoeken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha