Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-01-2020, 02:21 door Anoniem

Afgaande op de e-mail van Blokker die Tweakers toont krijg ik de indruk dat iemand combinaties van e-mailadressen en wachtwoorden uitgeprobeerd heeft en dat dat een aantal treffers opleverde. Blokker heeft herkend dat dat gebeurde en de accounts waarop is ingelogd geblokkeerd, en vervolgens de betrokkenen gewaarschuwd dat het gebeurd is en wat de consequenties kunnen zijn. Zo te zien heeft Blokker het tot zover netjes afgehandeld. Door RosaMystica: Het is om die reden waarom ik uit veiligheidsoverwegingen bij een webwinkel onlangs mijn account heb weggehaald zodat er niet met mijn gestolen gegevens geshopt kan worden. Pas op, ik denk dat dat niets toevoegt terwijl je het echte probleem met zo'n actie niet oplost. Want: • Blokker heeft de getroffen accounts al geblokkeerd, het wachtwoord waarmee de aanvaller binnenkwam doet het bij Blokker niet meer. • Als datzelfde wachtwoord op andere plaatsen gebruikt is los je dat niet op door het account bij Blokker op te heffen, dat los je op door elders ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha