Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-01-2020, 18:29 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Philias: [..] Om terug te komen op het Blokkerverhaal van TS: De laatste tijd bel ik een internetwinkel als daar een artikel aanwezig is dat ik wil, met de vraag of zij een pro-forma factuur zenden die ik vooraf voldoe of vraag ik of zonder een account aan te maken zij ook bestellingen verwerken. Mijn ervaring is dat dit vaker voorkomt; een positieve ontwikkeling. Ik zie een toenemend aantal winkels waar je de bestelling kunt doen zonder een account aan te maken. Gelukking , want ik hoef dan niet de zorg te hebben van weer een plek waarvan ik account gegevens moet bijhouden. Zeker als het om heel incidentele zaken is het moeten aanmaken van account voor mij een drempel - en waarschijnlijk voor meer mensen. (lang niet altijd uit security/privacy bewustzijn maar ook gewoon uit 'oh, dat wil ik hebben. NU.' En dan zonder de vertraging van het profiel aanmaken.) In sommige segmenten kun je als (web)winkel ook geen frequent terugkerende klanten verwachten - keukenkastscharniertjes en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha