Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-01-2020, 22:31 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: DIt komt omdat Citrix onduidelijk is (geweest) over de lek en dat heel lang heeft geduurd dat ze tijdslijn hebben opgegeven over patches. Ook is na bijna een maand bekend geworden dat de maatregelen niet altijd werkte bij bepaalde versie(s) omdat er een andere bug in zat. Wegens onduidelijkheid en dat er geen 100% garantie is ondanks de maatregelen is het advies om het uit te schakelen of internet toegang blokkeren. Eens! Heeft Citrix aan zichzelf te danken. Tuurlijk komt dit overal voor, lekken, maar deze onzekerheid en de klanten zo lang laten wachten op een patch (afhankelijk van je NetScaler versie is het 20 january of 27 january) is een te groot risico. Wat een onzin. De mitigerende maatregel zijn gewoon voldoende mits op tijd geïmplementeerd en je niet op een versie zit waar de maatregel niet goed op zouden werken. Citrix heeft op tijd de maatregelen gecommuniceerd, maar doordat veel mensen te laat, of onvoldoende, de maatregelen hebben opgevolgd zijn er zo ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha