Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-01-2020, 17:47 door Anoniem

Door Erik van Straten: Door Anoniem: ******* een vals gevoel van veiligheid en 2FA In de ABSTRACT / MANAGEMENT SUMMARY zie ik deze zinsnede terug: Echter, "sterkere authenticatie" die veel zwakker is dan geadverteerd en daardoor veel zwakker is dan gedacht, leidt dat tot een vals gevoel van veiligheid. Terzijde, ik zie nu een taalfout in die zin, sorry. Deze had moeten luiden: Echter, "sterkere authenticatie" die veel zwakker is dan geadverteerd en daardoor veel zwakker is dan gedacht, leidt tot een vals gevoel van veiligheid. Door Anoniem: Strikt genomen lees ik nog de suggestie verderop in die inleiding om bij authenticatie gebruik te maken van een geheim getal. Dat getal zou dan steeds vlak voor de invoer op de inlog-server plaats vindt moeten worden verandert. Exact. Maar dat schreef ik toch ook, uit mijn voorstel (ter verduidelijking onderstreep ik nu de laatste zin): SECURE 2FA-SMS VOORSTEL Wat ik voorstel is een wijziging, uit te voeren door de gebruiker, van het getal ontvangen via SMS voordat het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha