Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-01-2020, 17:13 door Anoniem

Door Anoniem: Dit noemt men "een open deur"... Die desondanks ingetrapt moet worden, blijkt steeds maar weer. Ik twijfel steeds harder om nog advies te willen geven want "men" wil kennelijk volstrekt onnodig maar toch graag flink hard en vaak op de neus gaan omdat met de muziek meelopen nou eenmaal veel leuker is dan zelf nadenken. Nou, dan doe je het maar. Ik heb best ideetjes over hoe het met de veiligheid beter kan -- en ook de gebruikersinterface beter kan, en zo verder -- maar ondanks dat ze aan de telefoon heel enthousiast deden dat ze echt van me wilden horen heeft mijn bank nooit iets constructiefs willen doen. Nou, dan niet hoor. Beetje jammer alleen dat alle banken met dezelfde muzak meelopen en er dus geen "cyber-gezonde"[0] overblijft. Overigens heeft DNB zelf ook boter op het hoofd, want er is nog steeds geen anoniem electronisch betaalmiddel, en dat is wel steeds harder nodig met al die verdergaande "digitalisatie". Dat heb ik ze ook al meermaals toegevoegd. [0] "Niets met digitalisering ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha