Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-01-2020, 11:34 door Anoniem

Door Anoniem: "het heractiveren duurt om onduidelijke redenen heel erg lang" De redenen worden jou niet bekend gemaakt, maar wordt er wellicht nog onderhandeld over de prijs van de software. De leverancier kan die zomaar met een flinke som verhoogd hebben. Of de versie van de software die jullie gebruiken wordt niet meer geleverd omdat de levenscyclus beëindigd is. Zomaar twee redenen die verlengen van de bestaande software lastiger maken. Ja die kennen we. Verlengen is alleen mogelijk met een nieuwe versie, overstappen op een nieuwe versie is een maatwerkklus die duizenden euro's aan on-site consultancy door de leverancier gaat kosten ivm begeleiding bij de migratie, en aan het eind zijn alle gebruikers verdrietig omdat de nieuwe versie allerlei aspecten heeft waar men niet blij mee is (langzamer, "moderne" contrast- en borderloze opmaak waardoor veel vermoeiender om mee te werken, etc), en als klap op de vuurpijl wordt het ook nog eens veel duurder per maand/jaar of wordt er gedwongen overgestapt naar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha