Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2020, 12:01 door Anoniem

Door Anoniem: Door Erik van Straten: Citrix stelt dat het de updates voor alle klanten beschikbaar heeft gemaakt, ongeacht of ze nog een actief onderhoudscontract hebben. Niks "coulance". We moeten af van bedrijven die stellen dat je, voor het corrigeren van fabrieksfouten, een onderhoudscontract zou moeten hebben. Of erger, helemaal niks doen aan fabrieksfouten in nog bruikbare en soms zelfs nog recentelijk verkochte producten. Precies! Onderhoudscontract is leuk voor helpdesk vragen en de mogelijkheid om functionele verzoeken in te dienen, maar het kunnen downloaden van security updates moet gewoon zonder onderhoudscontract of andere relatie met de producent mogelijk zijn (dus ook als je bijvoorbeeld iets hebt overgenomen van de originele koper). Niet mee eens, omdat dit geheel afhankelijk is van het verkoopmodel dat voor een product wordt gehanteerd; indien je van te voren weet dat een servicecontract is vereist mag je niet verwachten dat je nog updates ontvangt wanneer je het contract stopzet, omdat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha