Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-01-2020, 09:51 door Anoniem

Ik snap het niet helemaal. Ik heb bij KPN gewerkt (niet als monteur), en ze zijn/waren eigenlijk gewoon goed bezig op dat vlak. Heel veel bedrijven doen het een stuk slechter. Er is toen op de werkplekken (ook/vooral laptops) disk encryptie (bitlocker) aangezet, de updates worden met regelmaat gepushed, men was naar W10 gegaan, VPN gebruik is/werd beperkt tot KPN-managed devices , en als ik me goed herinner werd een screenlock (die dus inloggen vereiste) ook afgedwongen. Gebruikelijke password policies met ik meen 90 dagen wijziging . Ik heb toen niet geprobeerd of z'n screenlock door de gebruiker uit te schakelen was. Op 'TeamKPN' is overigens ech niks geheims te vinden - je zoekt je al rot naar niet-geheime dingen (type ' hoe vraag ik een parkeerplaats voor m'n bezoeker aan op TP-123' - dan is de ochtend al weer om voordat je daar uit bent) Jammer voor ze dat het met al die dingen dan nog niet voldoende was.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha