Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-01-2020, 11:02 door Anoniem

Zowel aannemer als klant zouden KPN hebben benaderd met de melding dat er een laptop zoek was en weer gevonden. Dat de klant naar Trouw is gegaan is roept vragen op. Was de klant zowiezo ontevreden over KPN? Was het wellicht een ontevreden oud-medewerker die KPN een hak wilde zetten? Of een klant met een vriendje bij Trouw? Ik bedoel wie gaat er nou voor de lol naar een krant toe om moedwillig een bedrijf in kwaad daglicht te stellen? Wat zijn de achterliggende motieven? Dit mag ook nader onderzocht worden. Los hiervan is de ongeautoriseerde toegang tot het intranet zorgelijk. KPN laat weliswaar weten dat toeleveranciers verwantwoordelijk zijn voor hun security. Maar zo gemakkelijk kom je er, zeker als telecom bedrijf die zegt een "betrouwbaar en solide security-beleid" te hebben, niet vanaf. Het begint al bij de onnodige toegangsrechten die een externe monteur kennelijk heft om op een intranet te komen. Waatvoor? Het role based access model van KPN mag onder de loep. Ook dat er met meldingen bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha