Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-01-2020, 11:11 door Anoniem

Door Anoniem: Er wordt nu een hele sterke focus op persoonsgegevens en AVG gelegd, maar mijn persoonlijke inschatting is dat het op dit vlak wel meevalt. De risico's zijn op andere vlakken veel groter. Als je een corporate klant bij KPN bent, zou ik me meer zorgen maken. Als ik het artikel analyseer, kom ik tot de volgende inzichten: - Laptop van een monteur -> Als het 'need to know' principe is toegepast, zou deze laptop niet vol moeten staan met vertrouwelijke persoonsgegevens. - Op het intranet van KPN staat als het goed is ook geen echt vertrouwelijke gegevens, dat is immers een semi-openbare website waar elke KPN'er (inclusief ingehuurd personeel) bij kan. - De foto's en contactgegevens van KPN accountmanagers zijn persoonsgegevens, maar die zijn gezien hun functie al openbaar. Accountmanagers hebben LinkedIn profielen en strooien met visitekaartjes. Dat is hun vak. - Lijsten met zakelijke klantgegevens zijn misschien commercieel vertrouwelijk, maar is geen privacy ding. Een bedrijf is immers geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha