Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-01-2020, 03:48 door Anoniem

Het is wel droevig dat iemand dit al 8 jaar geleden had aangegeven bij KPN via een officieel security incident. En dat ze de data via intranet nog steeds niet goed geclassificeerd hebben laat staan de autorisaties goed op orde hebben. Toen gaf die specialist al aan dat ze ernstig moesten overwegen om naar een militair classificatie model over te stappen.. Tja wie niet wil luisteren gaat het op den duur voelen. Het is diep droevig dat een bedrijf als KPN er heel lang over deed om security niet als een kostenpost te zien maar als een investering en commercieel product en dat het dan juist van belang is dat je zelf het goede voorbeeld geeft Helaas werken daar nog steeds een paar dwarsliggers in het middle management welke eigenlijk niets anders moeten doen dan de boel te faciliteren maar in de praktijk de mensen die het werk doen enkel maar dwarsliggen. Voortkomend uit angst dat ze eigenlijk niet zoveel in te brengen hebben in die technische wereld lat staan er uberhaupt iets van snappen en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha