Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-02-2020, 08:11 door Anoniem

Brrr.. "Daarbij leidt het in rekening brengen van servicekosten niet tot discriminatie voor reizigers die met een niet op naam gestelde OV-chipkaart willen reizen, omdat de baliemedewerkers van de NS extra handelingen moeten verrichten en deze servicekosten bij het opladen van een persoonlijke OV-chipkaart ook in rekening worden gebracht". Dat heet gewoon klantenservice en zou geen 'extra' handeling moeten zijn. En dan "Volgens de rechtbank is het weigeren van contant geld om de veiligheid in bussen te vergroten hiervoor een gerechtvaardigd doel." Dus vanwege de onmacht van de overheid om de maatschappij een beetje veilig te houden, kan de burger niet meer cash betalen. Ze kunnen ook de buschauffeur beter beveiligen d.m.v. een barrière met een geldlade. Maar het is natuurlijk veel goedkoper om de burger in zijn betalingsverkeer te beperken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha