Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-02-2020, 13:04 door Anoniem

Door karma4:Net zo min als geen roepen dat het aan het os ligt, wat vanuit een zekere hoek telkens terugkomt. Neem Android, IOT, IoS het is allemaal lek er gaat regelmatig wat fout. Terugkomend, bijvoorbeeld zoals gegeven in het voorbeeld. Een eerste stap zou kunnen zijn om uit de techniek verslaving (os os flaming) te stappen en te gaan kijken wat de organisaties echt nodig hebben. Een mooie kans om het goede voorbeeld te geven, nietwaar? Je zit ze naar de cloud overstappen de standaard pakketten in huis halen en vervolgen loopt het vast. Dat zijn meerdere signalen: - de beslissers managers hebben geen vertrouwen in de ICT dienstverlening (met reden). Die ICT-dienstverlening die ze eerst zelf ingehuurd hebben, op criteria die ze zelf opgesteld hebben. - zien het ICT gebeuren niet als een specialistisch kennis met bijzondere waarde (komt terug op falende dienstverlening). Die ze alweer zelf ingehuurd hebben, vaak genoeg tegen signalen in dat wat ze inhuurden niet genoeg gewicht in de schaal legde, de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha