Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-02-2020, 14:23 door Anoniem

Door Anoniem: ... waaronder een zerodaylek in Internet Explorer dat actief werd aangevallen voordat de beveiligingsupdate beschikbaar was, alsmede ernstige lekken in Exchange en LNK-bestanden. En dan toch moeten wachten tot "patch tuesday". In de tussentijd stond de deur dus gewoon wagenwijd open en hadden kwaadwillenden vrij spel! Mensen, dat is toch ongehoord? Je krijgt dit systeem mee geïnstalleerd op de computer bij aanschaf. Dan verwacht je toch dat je als consument serieus genomen wordt en dat diezelfde consument beschermd wordt? Waarom alleen op patchdinsdag (1 keer in de maand). Dat is toch geen werkbare situatie voor het gros van de wereld? Microsoft: gooi die patchdinsdag de deur uit, en geef die fixes vrij zodra ze klaar zijn. En ook getest graag, want het gaat de laatste tijd wel erg vaak mis met de updates onder Windows 10.Dan ook niet klagen als het fout gaat. Updates gelijk uitbrengen en grondig testen gaan niet samen

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha