Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-02-2020, 15:16 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: Kennelijk is nummerherkenning niet "tamper-proof". De hoogste tijd dat men daar eens wat aan gaat doen. Het is nooit de bedoeling geweest dat dit 'beveiligd' was. Bij vaste telefonie stelt de provider het nummer in. Bij VoIP kun je dat soms zelf instellen en bij mobiel stelt de telefoon dat zelf in. Nee zo zit dat niet! Het was WEL de bedoeling dat dit beveiligd was. Bij een analoge lijn is er voor de klant niks te doen, de lijn heeft 1 nummer en dat wordt er door de provider aan gehangen. Maar bijvoorbeeld bij ISDN was het altijd zo dat je zelf het nummer kon meesturen (1 lijn had wel 4 tot 8 nummers) maar dan werd door de provider gechecked of dat het meegestuurde nummer wel een van jouw eigen nummers was en zo niet dan werd het overruled (vervangen door je 1e nummer). VoIP is in feite dezelfde situatie als ISDN: je kunt zelf een nummer mee sturen als je dat wilt, maar dan zou de provider moeten checken of dat wel je eigen nummer is. Omdat je soms in een wat complexere ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha