Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-02-2020, 18:33 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik heb de mail ook gekregen, maar... Het mailadres en wachtwoord dat ik gebruik voor Ticketmaster zijn beiden uniek. Ik gebruik ze nergens anders. Dit doet mij vermoeden dat Ticketmaster zelf het lek heeft veroorzaakt, maar het op deze manier probeert te verbloemen. Of erger nog: ze hebben misschien zelf geen idee dat ze zelf gehackt zijn. Hier idem, email adres en wachtwoord zijn bij mij uniek per website. No way dat deze informatie uit een andere lek gekomen is. Idem, ik heb 2 unieke accounts destijds aangemaakt, met beide een uniek email adres, en een random gegenereerd wachtwoord. Op beide email-addressen heb ik hetzelfde identieke mailtje binnengekregen, dat ik mogelijk een wachtwoord reused heb. Dit is onmogelijk, en klinkklare onzin (ik geef elke organisatie een uniek email-adress zoals foo@mijn_eigen_domein.tld met een random generated watchwoord, dat ik trouwens meestal moet inkorten, omdat je vaak niet meer als 8 a 10 chars mag gebruiken). Dit klinkt als een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha