Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2020, 10:26 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb de e-mail ook ontvangen en vond het in eerste instantie een valide verhaal omdat het e-mail adres destijds bij de Adobe hack is gevonden. [Overigens gebruik ik wel overal een ander, sterk wachtwoord.] Ik stel voor dat degenen die een uniek adres gebruiken allemaal een klacht indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens en in cc Ticketmaster. Dat is denk ik de enige optie om meer duidelijkheid te krijgen of het hack wel/niet bij Ticketmaster zelf heeft plaatsgevonden. Als je een uniek email adres gebruikt en je hebt dit mailtje gekregen betekend niet dat er ook inlogpogingen met jouw email adres geweest zijn. De kans bestaat dat ticketmaster iedereen uit voorzorg reset mail heeft gestuurd. Dus een klacht indienen bij autoriteit persoongegevens voor wat? onduidelijke informatie van ticketmaster? Ticketmaster zou toch echt met meer informatie moeten komen naar de gebruiker toe of anders naar de gebruikers toe waar de "ongewone" inlogpogingen bij gedetecteerd zijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha