Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-02-2020, 19:05 door Anoniem

Door Anoniem: Ik gebruik altijd alleen maar het tijdelijke wachtwoord en laat dat na aanschaffen van kaartjes verlopen. De keer daarna dat ik kaartjes wil kopen vraag ik gewoon een nieuw tijdelijk wachtwoord aan en gebruik dat maar één keer. Waarom moeilijk doen met onthouden van wachtwoorden? Goede tip bij een tijdelijk wachtwoord. Indien dit elders niet kan en je kan het wachtwoord per mail opvragen random wat invullen. Goed om te lezen dat veel mensen een uniek mailadres gebruiken. Handig, heb zo al een aantal lekken ontdekt, zelfs de grootste bank van Nederland is niet zuinig op mailadressen. Die heeft sowieso steeds minder op met privacy en service. Dit is nu de tweede keer dat ik mail heb van Ticketmaster over privacy problemen. Meest schandalige vind ik dat ze in de mail zetten dat je niet kunt reageren, zeer klantonvriendelijk. Naast het verbloemen van de waarheid.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha