Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-02-2020, 15:52 door Briolet

Zoals Bitje schrijft, implementeren steeds meer bedrijven een dmarc policy, maar doen het ontzettend traag. Vooral omdat je geen bestaande structuren willen breken. Wij gebruiken het al heel wat jaren met een reject policy. Als klein bedrijf is het mailverkeer bij ons overzichtelijk en was implementatie een fluitje van een cent. Er wordt echter aangeraden om eerst met een none policy te beginnen. Jammer genoeg laten veel bedrijven het dan bij de none. Het enige wat ze er dan aan hebben is dat ze dagelijks statistieken krijgen van 'verkeerde' mail. (Eneco laat de statistieken maken door 'demarciam.eu'. Hun dmarc record is als volgt (Had je al bekeken neem ik aan) "v=DMARC1\; p=none\; rua=mailto:xxxxxx@rep.dmarcanalyzer.com\; ruf=mailto:xxxxx@for.dmarcanalyzer.com\; sp=none\; fo=0:1:d:s\;" Als een bedrijf veel mail via externe partijen laat versturen, kan het heel complex worden om dit alles in orge te krijgen. Maar dan praat je over grote bedrijven en dan behoren ze het geld te hebben om een ict-er in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha