Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-02-2020, 18:33 door fast

Als zelfstandige verkoop ik hardware, software en diensten. Een nieuwe klant besteld bij mij de nodige hardware en laat zijn harddisk in zijn laptop vervangen door een SSD, daarnaast besteld hij antivirus voor deze laptop en voor een cruciale computer die een productiemachine aanstuurt. Ook sluit hij een abonnement af voor Exchange op een van mijn servers. Alles is geleverd en geïnstalleerd naar zijn tevredenheid, echter blijkt het zeer moeilijk om de rekeningen betaald te krijgen. Mijn vraag: mag ik om de man te dwingen de rekeningen te betalen: 1: Zijn exchange blokkeren, hij kan dan niet verder dan 2 weken mail terug kijken en natuurlijk niets ontvangen of versturen. 2: Zijn laptop blokkeren van internet buiten mijn site en de sites van de bank. 3: De cruciale computer blokkeren van het internet en belemmeren dat er nog data gelezen wordt via USB devices? Waardoor de computer onbruikbaar wordt voor het werk waar hij voor dient.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha