Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-02-2020, 22:16 door ZiZi

Door Anoniem: Door ZiZi: Maar waarschijnlijk waar het op neerkomt, incassoburo inschakelen. Zelfs dat niet zomaar. Eerst netjes twee keer aanmanen. En duidelijk zeggen dat er incassokosten bovenop komen. Zeker weten? Er zit namelijk hier een groot verschil tussen zakelijk en consumenten. Bij Consumenten heb je gelijk, zakelijke gezien is dat echter niet noodzakelijk en kan een stuk gemakkelijker. https://v-cs.nl/hoeveel-herinneringen-voor-incasso/ Betalingsherinnering sturen aan bedrijven Is uw klant een andere onderneming, en dus een zakelijke klant? Dan bent u niet verplicht om u aan de wettelijke regels van de Wet Incassokosten te houden. Zodra de betalingstermijn verstreken is, mag u direct een incassotraject starten. Desalniettemin is het vaak wel gebruikelijk om eerst een betalingsherinnering te sturen. Een andere optie is ook om eerst persoonlijk contact met uw klant op te nemen, omdat er vaak een (langdurige) zakelijke relatie aan vooraf ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha