Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-02-2020, 18:12 door Anoniem

Ik vind er op zich helemaal niets mis mee als je per SMS of e-mail een herinnering krijgt. Je bent een klant, ze hebben je contactgegevens en die mogen ze gebruiken als ze iets te communiceren hebt. Ik zou het kwalijk vinden als ze het voor reklame gaan gebruiken of zo, maar dit is een volkomen legitiem doel. Kennelijk zijn er ook de nodige fake sms'jes: https://www.vitens.nl/service/phishing Ik vind het wel twijfelachtig dat ze het je makkelijk maken door een URL en een rekeningnummer in het bericht op te nemen. Dan train je mensen namelijk om op die gegevens in zo'n bericht te vertrouwen en maakt vervolgens phising meer kans van slagen. Beter was daarom geweest: u kunt het rekeningnummer vinden op onze website. Maar probeer dat mensen maar aan hun verstand te brengen. Ik heb bij een vroegere werkgever meegemaakt dat personeelszaken nota bene tijdens een interne bewustwordingscampagne tegen phising het klaarspeelde om een extern bureau een quiz over je kennis van het bedrijf te laten opzetten, met het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha