Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-02-2020, 20:33 door souplost

Door Anoniem: Door The FOSS: Dat klopt! Maar als de administratieve procedures rond patches uitrollen zodanig is dat men dat niet zomaar mag doen, dan moet er worden gewacht. Netjes de aanvraag doen, documenten op orde maken, een testplan maken, reviews, tests doen, af laten tekenen en uiteindelijk uitrollen. Allemaal netjes in het tijdsschema van de Patch Tuesday natuurlijk want anders wordt het te ad hoc en daar doet men liever niet aan. Het is belangrijk om voor dit soort patches en kwetsbaarheden ook de spoedprocedure uitgevoerd kan worden; het reguliere proces waarbij eerst alles gedocumenteerd en uitgezocht moet worden tot in detail kan wellicht te lang duren. De emergency change procedure is er niet voor niks. Waarom wordt die niet gebruikt dan? Liep er soms al een andere emergency change? Of wordt er niet op security gestuurd maar op geld? Feit is dat men realiseert dat het gebruik van Windows fors duurder wordt.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha