Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-02-2020, 16:19 door Anoniem

Door Anoniem: Ik wil onderscheid kunnen maken tussen updates voor nieuwe functionaliteiten (die ik wellicht wel al dan niet wens) en ontwerpfouten (c.q. security updates). Wat je koopt hoort te werken. Ik heb helemaal geen zin in altijd maar te MOETEN updaten. Dat geldt voor elk consumentenproduct. Wat onveilig is moet ik ook kunnen verwijderen. Altijd. En als het hele apparaat voortdurend onveilig blijkt: geld terug. Van de verkoper. De principes van moeten updaten zitten wel in meer recente wet-wijziging voorstellen. Heb je die ook al gezien? Vraag is wanneer bij het eventueel niet of laat updaten van jouw consumentenproduct grove consequenties komen kijken. Ben het eens met het principe van onveilige apparaten geld-terug. Vraag is natuurlijk bij hoeveel updates sprake is van "voortdurend"? En maakt het nog uit hoe het onveilig-geld terug principe doorwerkt in de leveranciers keten? Het lijkt mij logisch dat vanuit economisch belang het ministerie van Economische Zaken / TNO scherp in gaat krijgt en ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha