Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-03-2020, 12:21 door karma4

Door The FOSS: Aha, dan kan ik me de keuze voor deze software goed voorstellen. Want bij ad hoc file transfers kan er sprake zijn van grote bestanden en het via publieke diensten als WeTransfer sturen is natuurlijk not done. Zijn we het over eens. Komt bij: je wilt de boel centraal gelogd gemonitored hebben voor als er lastige vragen komen. De algemene optie was email naar een medewerker van ze die additionele informatie wil. Niet de bedoeling dat je dan gaat spammen met andere zaken naar zo iemand. Velen begrijpen dat niet. Ik kan me voorstellen dat er dan een reactie op gang komt om achter iets meer anoniems te gaan zitten. Ik kan best begrijpen dat de keuze voor dat IBM product vraagtekens oproept. He tis een leverancier met een flinke vinger in de beslisketen. Over het algemeen zijn hun producten best goed, bij de uitrol kom je bij wat anders intern.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha