Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-03-2020, 11:09 door Anoniem

Door Anoniem: Haha "Bart!" Had zaterdag een week geleden dringend de politie nodig. Dus eerst maar 0900 8844 gebeld, want 112 leek mij nog net niet nodig. Ik maakte melding van ernstige geluidsoverlast van de bovenburen. De andere kant zei dat zij er een notitie van zou maken en ik op maandag bij het dichtstbijzijnde bureau de zaak met de wijkagent moest gaan bespreken. Na het uit de hand begon te lopen toch maar 112 gebeld en de situatie uitgelegd. Er zou een wagen naar ons adres gestuurd worden. Anderhalf uur later werd er telefonisch contact met ons gemaakt.... of zij nog langs moesten komen! "Nee" antwoordde ik "ik had jullie anderhalf uur geleden nodig. Nu is het weer stil en kan de overlast niet meer worden geconstateerd." Bart!".... verspilde moeite en belastinggeld. Hier is 112 ook niet voor bedoelt, en is zeker geen spoedeisend probleem waarbij men met sirenes deze melden toe moet. dus komt je onderaan te liggen. Goed gedaan van de politie.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha