Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-03-2020, 19:48 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Zie daar: nieuwe generatie (we fixen het als het kapot is) vs oude generatie (explain, risico verleggen bij klant). Typische IT-er reactie! Is het 100.0000000% veilig? Nee? Dan is het waardeloos. Niemand heeft gezegd dat <100% veiligheid waardeloos is. Alles is <100% en alles hang af van de risk-appetite om te bepalen hoe laag dit percentage kan gaan voordat je het risico niet meer aanvaardbaar vind. Vanaf een zeker percentage is er wel degelijk impact. Vb: Stel dat mijn verzekeraar vereist dat ik een deugdelijke startonderbrteking in mijn wagen heb om diefstal e.d. te dekken. Nu blijkt dat de startberekening makkelijk omzeilbaar is, en deze informatie is bovendien wereldkundig. Toyota vindt dit onveilgheidspercentage misschien niet genoeg om tot een terugroepactie over te gaan, maar mijn verzekeraar denk er anders over. Misschien dien ik hierdoor wel het initiatief te nemen om als een goede huisvader om nog steeds verzekerd te zijn tegen diefstal? Het feit dat een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha