Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-03-2020, 09:52 door Briolet

naar valse-email@fraudehelpdesk.nl worden gestuurd, waarna de Fraudehelpdesk een mail terugstuurt of het om phishing ging. Dat klopt dus niet. Ik heb gisteren een verdachte mail opgestuurd en nog geen reply gekregen. Verdacht omdat hij niet op naam geadresseerd was, de afzender gespoofd was en er verwacht werd dat je via een link data moest gaan invullen over je bedrijf. Dit zgn in opdracht van de overheid. Het betrof een mailtje die ik periodiek krijg, maar dit keer vanuit een ander domein was verstuurd. Ik heb net op de website van de fraudehelpdesk gekeken: https://www.fraudehelpdesk.nl/valse-e-mail-melden/ Daar staat: Als uw mail met zekerheid geïdentificeerd wordt als malware of phishing, krijgt u van ons dezelfde dag nog een mail terug met daarin meer informatie over de valse mail, Je krijgt dus helemaal geen mail terug met een antwoord of de mail wel/niet/misschien phishing is. Alleen als de phishing zeker is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha