Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-03-2020, 10:56 door Briolet

Vervolgens voerden ze een adreswijziging door en lieten twee bankpassen naar dat adres opsturen. Dat is weer een voorbeeld van gebruiksgemak boven veiligheid. De bank had moeten checken of deze adreswijziging ook in de basisadministratie bekend was. Zo niet hadden ze de klant op het oude adres moeten contacteren als controle. Al mijn bank correspondentie loopt al 25 jaar via een postbus. Daardoor had ik nooit doorgegeven dat ik een paar jaar geleden fysiek verhuist was. Voor een bepaald formulier hadden ze mijn fysieke adres nodig en blijkbaar checken ze dat zelf tegen de basisadministratie. Ik kreeg in elk geval een brief in mijn postbus dat mijn fysieke adres in hun administratie niet overeen komt met mijn werkelijke adres. Als een bank wil, kunnen ze dus wel controles uitvoeren. Ik zit niet bij de Rabo, waar het hierboven mis ging. De Rabo wil blijkbaar klantvriendelijk zijn door dingen binnen 24 uur te regelen, in plaats van dit veilig te regelen en dan maar een paar dagen langer.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha