Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-03-2020, 12:03 door Anoniem

Door Briolet: Al mijn bank correspondentie loopt al 25 jaar via een postbus. Daardoor had ik nooit doorgegeven dat ik een paar jaar geleden fysiek verhuist was. Voor een bepaald formulier hadden ze mijn fysieke adres nodig en blijkbaar checken ze dat zelf tegen de basisadministratie. Ik kreeg in elk geval een brief in mijn postbus dat mijn fysieke adres in hun administratie niet overeen komt met mijn werkelijke adres. Als een bank wil, kunnen ze dus wel controles uitvoeren. Als je even een zoekopdracht besteedt aan de vraag of een bank toegang heeft tot de BRP dan kom je al snel expliciet tegen dat dat niet zo is, bijvoorbeeld hier: https://www.nvb.nl/themas/bank-maatschappij/slapende-tegoeden/ De simpelste verklaring voor wat je hebt meegemaakt is dat ze de brief die ze aan je oude huisadres stuurden retour afzender hebben gekregen omdat je daar niet meer woonde, en toen een brief aan je postbus hebben geschreven om je om je te vragen je adreswijziging door te geven.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha