Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-03-2020, 22:53 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem:Bovendien zijn alle veiligheidsmaatregelen van alle banken primair gericht op het beperken van de financiële schade van de banken. Niet van de financiële schade van hun klanten.je weet dat een bank wettelijk verplicht is om binnen 24 uur na het melden de schade van de klant te vergoeden? Wat in de wet staat en waar de banken zich op richten zijn verschillende dingen. Kortom, het is gewoon niet waar dat een bank onderscheidt zou kunnen maken tussen schade voor de klant en schade voor de bank: álle schade is namelijk schade voor de bank. Niet als ze truukjes weten te verzinnen om niet te hoeven uitkeren, zoals "eigen schuld, dikke bult!" roepen. Dat ze dat regelmatig doen is toevallig precies waarom dit nieuws is. En dan? Betalen ze de schade niet, klant gaat naar de rechter of ombudsman en dan moeten ze alsnog betalen. Maar dan nu inclusief de bijkomende juridische kosten. De wet is hier heel duidelijk over, is volkomen kansloos om dit te negeren. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha